24.05.2018 Saveti

Borimo se s nesanicom

Starije osobe često se žale na to da rano zaspu i rano se bude, a onda su danju pospane. Kako regulisati san? Evo šta savetuje psihoterapeut Julija Anatoljevna Korocinska (Vinica).

5 načina da brzo zaspite

1. Držite se režima sna. Istina je da s odlaskom u penziju ljudi ustaju u različito vreme, a danju vole da dremnu, čime narušavaju režim. Zato je bolje da se držite “grafikona sna” koga ste se držali dok ste radili.
2. Zapamtite da su pred spavanje štetne kako aktivne intelektualne i fizičke delatnosti tako i potpuna pasivnost. Uveče se bavite bilo kojim monotonim poslom. Idealna je šetnja. Ona će vas blago zamoriti, a i zasićenost mozga kiseonikom doprineće da brzo zaspite.

PROČITAJTE I… Disajna gimnastika protiv nesanice
3. Krevet je SAMO za spavanje. Ukoliko ga pretvorite u mesto za čitanje knjiga ili telefonske razgovore, neće izazivati asocijacije na spavanje.
4. Korisno je zaspati pored otvorenog prozora: dotok kiseonika umiruje prenapete delove mozga, što doprinosi brzom „isključivanju“.
5. Opuštajući efekat ima topla kupka ili topla kupka samo za noge, kao i termofor kod nogu.

VIŠE SAVETA PRONAĆI ĆETE U MAGAZINU RUSKI DOKTOR!

POTRAŽITE NAS I NA FACEBOOKU: www.facebook.com/ruskidoktor

STARE BROJEVE POTRAŽITE NA SAJTU novinarnica.net

još iz kategorije